Jóga

A hatha jóga nem csupán kímélő mozgásforma, ami egyszerre rugalmasítja és erősíti a testet, hanem lelkileg is emel bennünket. Ha rendszeresen megajándékozzuk magunkat a minőségi én-idővel, megtanulunk elcsendesedni, ténylegesen kikapcsolni és pihenni, egyre nyugodtabbakká és egyre tudatosabbakká válunk: egyre jobban megismerjük Önmagunkat, egyre mélyebben tudunk kapcsolódni Önvalónkkal, ami a boldogság, elégedettség eléréséhez elengedhetetlen. Bárki, bármilyen életkorban, bármilyen testalkattal elkezdhetia jógát: tapasztald meg áldásos hatásait akár most a különféle videóim segítségével, kezdőként is találsz számodra megfelelőt, illetve csatlakozhatsz bármikor a csoportjaimhoz is! Próbáld ki a jógát, tanulj meg lazítani, töltődni: ajándékozd meg Magad Önmagaddal!

tovább a videókhoz tovább az órarendhez

¤ Praktikus tanácsok és tudnivalók a jógaórával kapcsolatban:

  • Online jógázás megkezdése előtt, kérlek, mindenképp nézd meg ezt a videót a biztonságos gyakorlásról!
  • Személyes találkozás első alkalmával, kérlek, tájékoztass, ha van vérnyomás- vagy gerincproblémád, vagy bármilyen fizikai korlátod, amiről jó, ha tudok, hogy tudjak Rád ilyen szempontból is figyelni óra közben;
  • óra előtt 2-3 órával már ne egyél;
  • érkezz időben, hogy ne zavard a többieket az elcsendesedésben- ha mégis késel, kérlek, a hangolódás, az OM elhangzása után gyere csak be és helyezkedj el csendben, addig Te is hangolódj az órára, figyeld a légzésedet az ajtó előtt;
  • kapcsold ki a telefonod óra előtt és tedd a táskád mélyére (az okosórával is így tennék a helyedben…), hogy valóban “én-idő” legyen a jógaóra, ne zavarjon a külvilág – és Te sem a többi jógázót;
  • Szemüvegesek, ha tudnak, szemüveg nélkül gyakoroljanak, jót tesz a szemizmoknak egy kis ellazulás… persze ha nagyon bizonytalannak érzed nélküle magad, hagyd fenn nyugodtan;
  • a rágót, azt javaslom, vedd ki a szádból óra előtt, mert akadályozza a magadban való elmerülést: az állandó szájmozgás miatt az elme nem tud úgy lecsendesedni, és így nem tudsz úgy kikapcsolódni és töltődni, mint nélküle…
  • Kényelmes ruhában jógázz, ami sem derékban, sem mellben nem szorít, szabad mozgást biztosít;
  • hozz magaddal jógaszőnyeget vagy polifoamot + egy plédet
    (a relaxáció alatt lehűl a test, jó, ha be tudsz takarózni);
  • ha kötött a csípőd, vagy ha nem tudsz kiegyenesedni, amikor a földön ülsz (pl. törökülésben), hozz magaddal egy kis, keményebb párnát vagy akár jógatéglát, ha van- de akár pléd is használható összecsavarva: erre ülj, segít a pózokban, amíg megerősödsz/ kilazulsz
  • óra közben csak magadra figyelj, ne beszélgess, hogy ne zavard a többiek elcsendesedését- és a magadét sem. Ahogy megismered idővel a gyakorlatokat, minél inkább csukott szemmel gyakorolj, hogy magadon tudd tartani a figyelmed.
  • Ha valamit nem értesz vagy furcsa, kellemetlen, nekem szólj, ne a melletted levőnek, hogy őt ne zökkentsd ki: nagyon szívesen segítek, beállítalak vagy mondok a gyakorlatra variánst, stb. …
  • Annyira menj bele egy-egy pózba, amennyire érzed, hogy már nyúlik/ oldódik/ dolgozik a célzott terület, de NEM FÁJ! Fokozatosan, a testedet, Önmagadat tiszteletben tartva és szeretve tágítsd a határaidat! Örülj magadnak és a jógának! 🙂
  • Ha bármilyen kérdésed van, kérdezz bátran akár személyesen, akár az elérhetőségeimen!

Szeretettel várlak! Jó gyakorlást, önfejlesztést! Namaste ♡

¤ Ha szeretnél értesülni az új videókról, eseményekről, órarendi esetleges változásokról, akkor iratkozz fel a hírlevélre!

¤ További információk az egyes óratípusokról, eseményekről:

NŐI JÓGA ❋ TARTÁSJAVÍTÓ JÓGA
Workshopok:
    ❋ Bevezetés a meditációba tanfolyamÁszanázás és meditáció női körben

Táborok/ elvonulások

¤ És ha már most átmozgatnád magad ➸ VIDEÓK 😉