Órarend

AKTUÁLIS INFÓ: Bizonytalan ideig szünetel a jógaoktatás és egyéb foglalkozások.
Addig is, rengeteg videót találsz a Minőségi én-idő csomagban, jógázz, legyél jelen, hogy egyre jobban legyél testileg és lelkileg!
Namaste <3 Bori

JÓGÁZZ, ÉS ISMERD MEG ÖNMAGAD
EGÉSZSÉGES ÉS FELSZABADULT VERZIÓJÁT!

➸ Ha biztosan szeretnél értesülni az esetleges órarendi változásokról, iratkozz fel, kérlek, a hírlevélre!

¤ Ha már most átmozgatnád magad, nézd meg a videóválasztékot 😉

¤ Ha egyedül gyakorolnál, de nem tudod, mit, hogyan, elérhetőségeimen keress, és egyéni konzultáció keretében összeállítunk Neked személyre szabott gyakorlatsort, amit aztán gyakorolni tudsz.
Egyéni konzultációt lelki probléma esetén is kérhetsz, ha úgy érzed, elakadtál, nem érted, mi történik Veled, körülötted, segítek feltárni és oldani a blokkokat, hogy örömtelibben tudd élni az életed!

Praktikus tanácsok a jógaórával kapcsolatban

  • Személyes találkozás első alkalmával, kérlek, tájékoztass, ha van vérnyomás- vagy gerincproblémád, vagy bármilyen fizikai korlátod, amiről jó, ha tudok, hogy tudjak Rád ilyen szempontból is figyelni óra közben;
  • óra előtt 2-3 órával már ne egyél;
  • érkezz időben, hogy ne zavard a többieket az elcsendesedésben- ha mégis késel, kérlek, a hangolódás, az OM elhangzása után gyere csak be és helyezkedj el csendben, addig Te is hangolódj az órára, figyeld a légzésedet az ajtó előtt;
  • kapcsold ki a telefonod óra előtt és tedd a táskád mélyére (az okosórával is így tennék a helyedben…), hogy valóban “én-idő” legyen a jógaóra, ne zavarjon a külvilág – és Te sem a többi jógázót;
  • Szemüvegesek, ha tudnak, szemüveg nélkül gyakoroljanak, jót tesz a szemizmoknak egy kis ellazulás… persze ha nagyon bizonytalannak érzed nélküle magad, hagyd fenn nyugodtan;
  • a rágót, azt javaslom, vedd ki a szádból óra előtt, mert akadályozza a magadban való elmerülést: az állandó szájmozgás miatt az elme nem tud úgy lecsendesedni, és így nem tudsz úgy kikapcsolódni és töltődni, mint nélküle…
  • Kényelmes ruhában jógázz, ami sem derékban, sem mellben nem szorít, szabad mozgást biztosít;
  • hozz magaddal jógaszőnyeget vagy polifoamot + egy plédet
    (a relaxáció alatt lehűl a test, jó, ha be tudsz takarózni);
  • ha kötött a csípőd, vagy ha nem tudsz kiegyenesedni, amikor a földön ülsz (pl. törökülésben), hozz magaddal egy kis, keményebb párnát vagy akár jógatéglát, ha van- de akár pléd is használható összecsavarva: erre ülj, segít a pózokban, amíg megerősödsz/ kilazulsz
  • óra közben csak magadra figyelj, ne beszélgess, hogy ne zavard a többiek elcsendesedését- és a magadét sem. Ahogy megismered idővel a gyakorlatokat, minél inkább csukott szemmel gyakorolj, hogy magadon tudd tartani a figyelmed.
  • Annyira menj bele egy-egy pózba, amennyire érzed, hogy már nyúlik/ oldódik/ dolgozik a célzott terület, de NEM FÁJ! Fokozatosan, a testedet, Önmagadat tiszteletben tartva és szeretve tágítsd a határaidat! Örülj magadnak és a jógának! 🙂
  • Ha valamit nem értesz vagy furcsa, kellemetlen, nekem szólj, ne a melletted levőnek, hogy őt ne zökkentsd ki: nagyon szívesen segítek, beállítalak vagy mondok a gyakorlatra variánst, stb. …

Ha bármilyen kérdésed van, kérdezz bátran akár személyesen, akár az elérhetőségeimen!

➸ Ha szeretnél értesülni az új videókról, eseményekről, órarendi esetleges változásokról, iratkozz fel, kérlek, a hírlevélre!

➸ További információk:

HATHA JÓGARÁDZSA JÓGAHOLDJÓGA NŐI JÓGACIKLUSJÓGA CSAKRAJÓGA TARTÁSJAVÍTÓ JÓGA

ESEMÉNYEK
Workshopok: ❋ Bevezetés a meditációba tanfolyamÁszanázás és meditáció női körben
Táborok/ elvonulások

➸ És ha már most átmozgatnád magad ➸ VIDEÓK 😉

Szeretettel várlak! Jó gyakorlást, önfejlesztést!
Namaste ♡
Bori