Indul a nyári szünet + egy kicsit a szezonról…

Kedves Lányok!
Jövő héttől szünetelnek az órák szept. 9-ig. Ez idő alatt jógatáborokat tartok, besegítek a gyerektáborokba a férjemnek, ill. én is pihenek valamennyit a kertészkedés mellett. 🙂
De mielőtt elmerülünk a nyárban, még egy kicsit nézzünk vissza az elmúlt pár hónapra: köszönöm, hogy velem tartottatok a szezonban!! Nagyon tartalmas év volt, úgy érzem, sokat fejlődtem ez idő alatt- köszönöm, hogy támogattátok ezt a különböző alkalmakon való lelkes részvétellel, és hogy jöttetek velem, az óráimra, a rengeteg teremváltás ellenére, ami a telet elég erőteljesen jellemezte! De végül mindenhol meglett a helyünk! 🙂 
💚

Jó volt látni, mennyit erősödtetek és rugalmasodtatok így nyárra: szebb lett a tartásotok, lazult a vállatok, csípőtök, erősödött és nyúlott a gerincetek, és jóval tovább tudtok éberen, de mégis ellazultan belemerülni a relaxációba, ami pedig az idegrendszer erősödését, finomodását mutatja…:) Főként azoknál volt szembeötlő a változás minden tekintetben, akik valóban rendszeresen tudtak jönni órákra, ill. azon pár embernél meg különösen, akik NAPI szinten beiktatják már az ászanázást- akár itt, a honlapon található videókra, akár más órákon, vagy bárhogy! 🤩😍🥰
Sokan kezdtetek ismerkedni a meditációval, ill. azon keresztül Önmagatokkal, volt bevezető csoport Bogláron, Keszthelyen, Pécsett és Kaposváron is, nagyon jó kis társaság jött össze mindenhol!
További lelki-szellemi formálódásoknak is tanúja lehettem, azoknál, akik csatlakoztak a Bevezetés a meditációba sorozatot követő Ászanázás és meditáció női körben foglalkozásokhoz- ezek mind csodás élmények voltak! Köszönöm, hogy jöttetek, hogy jelen voltatok, megnyíltatok- ki gyorsabban, ki lassabban-, de mindenképp odafigyelve hallgattátok és támogattátok egymást, akár tapasztalat-megosztással, akár a közös gyakorlással, mantrázással, hangolódással… Nagyon hálás vagyok az Életnek, hogy részese lehettem ezeknek az élményeknek, hogy lehetőségem nyílik, hogy azzal foglalkozzam, amit ennyire élvezek, ami ennyire lelkesít! 🙏 ❤

És akkor most a nyári szünetről egy kicsit: sokan mondtátok, hogy nem is tudjátok, hogyan lesztek meg az órák nélkül, de ne aggódjatok, mert ha csak napi 5-15 perc koncentrált gyakorlást beiktattok, már lesz hatása, és nem gyülemlik fel (annyira) a testi-lelki feszültség, amíg újra elindulnak a közös órák! És ennyi ideje mindenkinek van magára, ne hagyjátok hogy bedaráljon a napi stressz- emelkedjetek fölé a jóga, elcsendesedés segítségével!

A nyári szünetre javaslom Nektek pl. az 5 tibeti rítust gyakorolni, ill. itt, a honlapon található videókat is- a kb. 20 perces hátlazító és 15 perces relaxációs videó mellé 1-2 héten belül feltöltök egy kb. 20 perces csípőlazítót is. 😉

Az 5 tibetit gyakoroltuk az utolsó 2 hét óráin, de itt találtok egy videót emlékeztetőként, ill. itt egy rövid kisregényt arról, hogyan került el Nyugatra a gyakorlatsor, és milyen eredményeket hoz a rendszeres gyakorlása. (A nagyon jó erősítő és vitalizáló hatását személyes tapasztalatból is alátámaszthatom: 3 évig kezdtem a napomat 5 tibeti + Napüdvözlet + fejenállás kombóval.) Fontos, hogy hétről-hétre fokozatosan növeld az ismétlésszámot, ne egyből 21-et végezz!! Kezdd 3-mal vagy 5-tel, utána való héten 4 vagy 6… 21-ig, utána pedig mindig 21-et… Szuper alakformáló hatása is van, energetikailag meg pláne kiemelkedő. És ezt ne higgyétek el: próbáljátok ki, napi pár percet igazán érdemes rászánni, hogy magatok győződjetek meg a hatásáról- és aztán Ti is terjesszétek a környezetetekben a tapasztaltakat!:)

Ezen felül a Napüdvözlet továbbra is az egyik legjobb napkezdő rituálé lehet, itt írtam róla korábban!
Hamarosan jövök, tehát a csípőlazítóval, meg egy-két könyv- és filmötlettel a nyárra..:)
Jó pihenést addig is! Szép nyarat Nektek! És szeptemberben szeretettel várlak Titeket, hogy folytassuk! 💚 🙂
Bori

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .